beyaz saça kökten çözüm

Beyaz saçlara kesin ve kökten çözüm sunan ve eski rengine kavuşturan piyasada birkaç denenmiş gözle görünen işe yarar sonuçlar alınan bir kaç saç beyazlaması kremleri spreyleri ve bitkisel formuller mevcut.

Moliva saç rengi düzenleyicisi, Linex Sac Beyazlamasın Kökten Çözüm, Discreet saç yenileyici krem ve stop grey beyaz saç giderici ürünler kullanarak saç beyazlamasından kurtulabilir eskisi gibi eski renginde saçlara kavuşabilirsiniz.

beyaz saça kökten çözüm” üzerine 32 düşünce

  1. fatmanur yıldırm

    sorunum beyaz saç.. gercekten çözümü varsa hemen almak istiyorum.. ne denediysem olmadı… tel numaranız varsa görüşebilirmiyiz…

  2. halil ibrahim

    merhaba ben ingilterede oturuyorum urunleriniz hakkinda biraz bilgi sahibi oldum beyaz saclara cozum olan en iyi kreminiz hangisi bana yardimci olurmusunuz hizla beyazlayan saclarimi gormek istemiyorum artik nasil alabilirim sizden bu urunu tesekkur ederim iyi calismalar

  3. Sebahat Karacaduralıoğlu

    20.12.2010 tarihinde CİNE/5 kanalda ürününüze benzer bir
    ürünü tanıtan bayan,piyasadaki kendi ürünlerinin dışındaki
    ürünlerin güvenilir olmadığından bahsetti.Kendi sunduğu ürün
    şampuan olup,21 günde kökten besliyerek saçların eski doğal
    haline döndüğünü anlattı.Nasıl güvenelim?

  4. Sebahat Karacaduralıoğlu

    Bu ürünler 3 hafta sonunda etkisini gösterir dediler.5hafta oldu oldu istenen sonuca ulaşamadım.Grey AWay şampuanı.
    Telefonla talep ettim saç rengimin kumral olduğunu özellikle
    belirttim.3’lü şampuan gönderildi,164 lira ödedim.Saçımın rengi
    siyah oldu.Bu ürün saç boyası gibi bir şey,merak ediyorum daha sonra gerçek rengine dönebilir mi? Ürün fiatları oldukça
    artmış,talep çokluğundan mı?

  5. ayşe yeni

    grey away şampuan spreyini aldım 129 tl ödedim. sac rengim kayu kestane 3 haftadır kullanıyorum hiç bir değişiklik yok. sebahat hanım gerçekten siyahlaşıyormu siyaha bile razıyım siz etkisini gördünüzmü lütfen bilgilendirirmisiniz.

  6. Sebahat Karacaduralıoğlu

    Tv.ekranlarında reklamı yapıldığı kadar kısa sürede sonuç alın
    mıyor.Devam ediyorum ama istediğimsonuca ulaşamadım.Saç
    rengim koyulaştı,beyazlar hala belirgin.Görenler saçını koyultmuşsun diyorlar.Saçımı koyultmayı hedeflememiştim.Dile
    ğimbeyazların kapanması idi.Prosödüre uygun olarak kullanıyo
    rum.3 şişeden ikisini kullandım.

  7. Sebahat Karacaduralıoğlu

    Ayşe Yeni hanım,ben siparişimi telefonla yaptım.Müşteri temsil
    cisi eski saç rengimi sordu,kumral olduğunu belirttiğimde şam
    puan şeklindeki ürünü gönderdiler.Saçım koyu kestane oldu,beyazlar da belirgin.3 lü paket halinde gönderilen şampu
    an şeklindeki ürünün 2 sini kullandım.Şimdi fiatlarını epey arttır
    mışlar.Özetlersek 3 haftada sonuç alınmıyor.Reklamını yaptıkla
    rı gibi değil maalesef.Size de iyi sonuçlar dilerim.

  8. şap şup

    Allah aşkına doğruyu söyleyin hanginize küçükken büyük değmişte böyle ikileme giriyorsunuz hangi birinize inanalım

  9. şap şup

    Ayanaya bakınca çok üzülüyorum tv programını görürnce umut oldu ama hesaplamadığım bir şeyvar bence hepsi yalan söylüyor.Çünkü onlar bu işe ticari bakıyor.(bir yıldır çörek otu ve yoğurt yiyiyorum hiç bir fark yok)

  10. Kaan can

    çörek otu taze dövünmüş olmalı. Öyle bir deneyin faydası olur muhakkak.

  11. bahar

    ya arkadaslar pıyasadakı butun urunlerı denedım bakın en cok sonuc alınan sey suna dumankayanın sarımsak sogan karısımı tarifi ne olur onu tapın 4-5 ay kadar uzulmeyın olyormus bende denıyorum onda reklam yok tıcaret yok ınanaın

  12. gökhan bilgili

    arkadaşlar ben 21 yaşındayım saclarımın sadece yanlarında beyazlama var ama artmıyor sabıt kaldı her yönü dene dim ama ne fayda hiç bi cozüm bulamadım ve anladım ki beyaz saca care yok piyasada satılan ürünler boyayın versıyonu dur sakın aldanıpta paranızı harcamayın onlar para tuzağı dogal haline bırak ın veya da boyay la kapatın saygılarımla…

  13. MUSTAFA

    SLM HERKEZE AWAY GREY, STOP GREY BEN DE DENEDİM HİÇ FAYDASI OLMUYOR VARSA BAŞ KA ÇÖZÜM YAZIN ARKADAŞLAR BYY

  14. bilgi goktas

    kardesim 6 ay denedi ve olmadi kesinlikle yalan bir reklam aslinda mahkemeye vermeyi dusunduk fakat bu sahdekar insanlarla basacikilirmi bilmiyorum. cine 5 boyle ciddi bir kanalin nasil yalan reklam yaptigina sasiyorum

  15. MEHMET

    2 aydır kullanıyorum hiçbir değişiklik yok. hangi ürün gerçek, hangisi sahte onu bile anlamak mümkün değil. dava edeceğim.

  16. Vedat

    Tuketiciyi dusunen kim? Herkez meta pesine dusmus. Uyanik olun arkadaslar

  17. kara bela

    slm arkadaslar bunların hepsi yala bunlara inanmayın . bende kullandım bir bok olmadı bosa para vermeyin sakın… yani uzun lafın kısası otu boku kafanıza sürmeyin ok. süreceksenizde sarımsagı güzelce tuzla icine katılacak kadar bir miktar tuz koyun ve iyi ce yogurun 3 günde bir kafanıza masaj yaparak sürün.mesela aksam yatarken sürün kafanızı güzelce sarın etkisini göreceksiniz hade canlarım benim…?

  18. Ebru

    Beyaz saçlar için yapmanız gereken tek şey var oda eğer yapabiliyo iseniz hergün düzenli olarak 1 tabak sarımsaklı yoğurt yiyin bir süre sonra beyaz saçlarınız dökülecek yerine kendi saç renginiz çıkıcaktır…..Bilimselliği kanıtlanmıştır….Piyasadaki ürünlere sakın kanmayın hepsi tuzak boşa paranızı harcamayın….Sağlıcakla kalın.

  19. MUTLAKA OKUYUN

    MERHABA BENDE BEYAZ SAÇLARDAN DOLAYI DERT YANAN BIRI OLARAG PIYASADA CIKMIS HERSEYI DENEDIM.MOLIVADAN TUT GREY AWAYA KADAR AMA SONUÇ BEYAZLARIM HALA AYNEN YERINDE HATTA DAHA FAZLA .BIR VATANDAŞ OLARAK SIZE ŞUNU DIYEBILRIM BU ŞEYLERIN HİÇBİRİ ÇÖZÜM DEGIL MESELA SIZE BEYAZ SAÇLARA SON DIYE YANINDA ŞAMPUAN VERIRLER SIZ KULLANMAYA DEVAM EDERSINIZ BAŞTA SAÇINIZ KOYULAŞMAYA BAŞLAR SİZ ONLARIN VERDIKLERI ŞAMPUANLA YIKARSINIZ OOO NE GUZEL DERSIN SONRA ÜRÜN BİTER,ŞAMPUAN BİTER BAŞKA ÜRÜNLE SAÇINIZI YIKAMAYA BAŞARSININ sonra bırde ne görürsünüz ESKI BEYAZ SAÇLARINIZ HALA HATA FAZLASIYLA YERINDE=)))) EEE GIDEN PARAYAMI YANARSINIZ YOKSA SACINIZIN SIYAHLASTIGINI DÜSÜNÜP KENDINIZI INANDIRMANIZAMI=))))BENDE KARDEŞERIM BU ÜRÜNLERIN COGUNU KULLANDIM SIZE DERIMKI KAFANIZA BU URUNLERDEN 5 KILODA DOKSEN=))) COZUM FELAN YOK BUNLAR TAMAMEN BIR PARA SEKTORU BUGUN MOLIVA GUNUNU YARIN GREY AWEY ONLARDA DEGERINI YITIRINCE BASKA SEYLER ÇÖZÜM FELAN YOK BU ÜRÜNLERDE AYAKKABI BOYASI GIBI BIRSEY=)))))) 3gun sacının rengı degısır sonra BAŞKA SAMPUANLARLA YIKAYINCA aynı BEYAZA DÖNÜLÜR……………………….. BENCE COZUM SUDUR DIŞTAN DEGIL ÇÖZÜM İÇTEN ARANMALI MESELA SACTAKI MELANIN VE SAC PIGMENTLERIYLE ILGILI ………………INSANIN YASI ILERLEYINCE DOGAL OLARAK HUCRELERIMIZ AZALIYOR VE BUDA YUZUMUZDE KRISIKLIG YADA SAÇTA BEYAZ SEKLINDE KENDINI GÖSTERIYOO….EYER ÇÖZÜM OLSAYDI BAŞTA SANATÇILAR GIDER KULLANIRDI YADA DOKTORLAR=))))))))) BENCE KAFAYA TAKMAYIN GERCI BIZAMANLAR BENDE TAKTIM =)) NEKADAR APTALMISIM HIİ İŞİM YOKMUŞ GİBİ=))))KILA TUYE TAKTIM HAHAAHAA .NEYSE ARKADAŞLAR ŞUNU DIYYIM .ONCELIKLE SIGARAYI BIRAKIP SARIMSAK SOGAN YOGURT SONRA B12 B VITAMINI :ÇİNKOSONRA KANSIZSAG DEMIR EKSILIGI GIBI MESELEYI İÇTEN ARAMALIYIZ MESELA B12 VITAMINI COK ONEMLI BIR VITAMIN KISACASI ARKADAŞLAR MESELE İÇTEN SAGLANMALI..TABI BU BENIM GORUSUM BIRDE BOLCAÜZÜM YERSENIZ TABI SIYAH SARI FARKETMEZ=))HUCRE YENILEMESI YAPAR KAFANIZA TAKMAYIN HAYATIN AKIŞINA BIRAKIN BEN BUNLARI DERIM ONLARIN HICBIRI ÇÖZÜM DEGIL VE BIRSEYE INANIRSANIZ MUTLAKA GERCEKLESIR ARADA AYNAYA BAKIN BEN DUNYANIN EN GUZEL SACLI INSANIYIM DIYIN VEYA SAÇLARIM NEADARDA SİYAH=))ORGANLARINIZA ANLIYOMUS MUAMELESI YAPIN BIDE BAKMISSINIZ BEYAZLAR GITMIŞ=)) )) HICBIRSEY YAPAMIYORSANIZ BI BOYA ALIR BOYARSINIZ AMAN 3 AYDA BI BOYA YAPMAK ZORMU HAAAAAAA AMA ŞUNU DERIM MESELE İÇTEN ARANMALI BEN FARKETTIM BU ARALAR SAÇIMIN BEYAZLARI AZALDI NEDENMI BIRINCISI TAKMIYORUM KAFAMA IKINCISI BOLCA SOGAN SARIMSAK MAYDONOZ CEVIZ GIBI SEYLER YIYORUM BENDEN BU KADAR KALIN SAGLICAKLAA BUARADA KAFANIZA TAKTINIZ TEK ŞEY TOKA YADA ŞAPKA OLSUN HAAAAA=)))

  20. TUNCER

    Hiç Bir Faydasi Yok Arkadaşlar PARANIZA YAZIK

    Hiç Bir Faydasi Yok Arkadaşlar PARANIZA YAZIK

    Hiç Bir Faydasi Yok Arkadaşlar PARANIZA YAZIK

    Hiç Bir Faydasi Yok Arkadaşlar PARANIZA YAZIK

    Hiç Bir Faydasi Yok Arkadaşlar PARANIZA YAZIK

  21. caner

    ibrahim tatlıses o kadar zengin saçları kökten beyazlamış saçlarına çözüm bulmamış hale boyuyor

  22. recep kılıç

    tek derdim beyaz saçlardan kurtulmak eger buna çözüm bulunuyorsa telefon numaranız varsa görüşebilirmiyim

  23. hasan ozdmeir

    ARKADAŞLAR BENİMDXE BEYAZ SAÇLARIM VAR ÇÖZÜM ARIYORDUM AMA DÜŞÜNDÜM Kİ ZATEN DOGANIN KANUN BU İNSAN DOGAR BÜYÜR ÖLÜR SEN SADECE FİZİKLER GÖRÜNÜMÜNÜ DEGİŞTİREBİLİRSİN BOŞ VER YAŞA HAYAT SENİN KİMSE SENİN BEYAZ SAÇLARIN VAR DİYE DALGA GEÇMEZ SADECE SEN KENDİNBİ KÖTÜ HİSEDİYORSUN KILA TÜGE BEKMAYIN DOGAL GÖRÜNÜM HERŞEYDEN DAHA İYİ VE SPOR YAPIN GERCEKTEN BUNU ÇÖZÜMÜ SPOR

  24. Ismail

    Merhaba Degerli magdurlar ,
    Tabiki anliyorum , caresiz kalinca , bu tür reklamlara inanmaktan baska bir bir sey kalmiyor.. Inaniyorsun ve umutlanip ürünü aliyorsun. Ama sonuc sifir elde sifir . Sonucta hem paraniz gidiyor , hemde maskara oluyorsunuz… adamlar hem malini satip , sizden para kazaniyor ve ürünü size gönderirkende sunu diyor .. Iste , böyle enayiler olmasa , bu tür firmalar kimden para kazanacak.

    Muhterem magdurlar , sac beyazlamasi Hormonlarla iligili olup , beli hormonlarin beli renkleri üretmedeki yavaslamasi ve durmasi sonucunda , saclar agarmaktadir. Bu demektir ki , saclarin yeniden siyahlasmasi tamamen hormonlarla ilgilidir . Bu hormanlarin telefisi edildigi sürece daclar siyahlasir ..Aksi halde sadece gecici olarak durdurulur .
    Parasi olan arkadashlar , parasi ile kendini rezil etmeye devam edebilir…maddi durumu zayif olan arkadaslarda .. bir iki sene daha bekler ilacin cikmasin bekler veya ayda birdefa boya yaptirabilir.
    Yani paranizi bu umut tücari , asagilik firmalara kaptirmayin.
    Yoksa hem soytari olur hemde paranizdan olurusunuz.
    Benden söylemesi , gersi size kalmis …

  25. Cerenn

    gencecik yaşımda saçlarımda bir sürü beyazlar var ve cok utanıyorum bu durumdan. Keske erkek olsaydım diyorum, bu durumu çok da kafama takmazdım. Allah hepimizin derdine çare olsun, hepimizin saçları koyulaşsın insallah:)

  26. recoooo

    arkadaşlar hiç bir dermanı şuana kadar bulunamadı sakın satın almayın ben her türlü ilaçı kullandım olmadı sabredin star haber ajansına yoladım markaları

  27. Belis

    Piyasada satılan ürünlere asla ama asla güvenmeyin. Ben aylarca kullandım hiçbir faydasını görmedim. Paranızı boşu boşuna harcamayın. Ve en çokta o ürünler hakkında saçlarımda beyaz kalmadı vs vs yazanlara şaşırıyorum

    Sakın inanmayın böyle reklamlara.

  28. Elif İpek

    Suna dumankayanın sarımsak kürünü uygulayın arkadaşlar.ben iki hafta uyguladım.beyaz saçlardan bazıları dipten siyah gelmeye başladı.Sadece yapmanız gereken biraz sabır.sabrederek ve her hafta bir kere uygulayarak beyaz saçlardan kurtulabilirsiniz.pes etmeyin kokusu var ama beyazların siyah olduğunu görmek insanı motive ediyor.

  29. Cemal Nart

    Selam Arkadaşlar ,

    Saç beyazlaması ile ilgili olarak size şöyle bir anımı anlatayım .. Yaşı 50 civarında ve simsiyah olan bir abimiz vardı . Bendeki saçlar beyazlamaya başlayınca maşşallah saçların bembeyaz abi dedim. Verdiği cevap şu oldu ” askerden yeni geldim yaş 21 gibi saçlarım bembeyaz adım kırbaş olmuş . Saçlarımı boyuyorum . Birgün saçları boyadım kafam ıslak banyodan çıktım .O zamanlar eski evler tavan alçak , aşağı sarkan ampulu olmayan bir lambamız var altından geçerken 220 volt elektrik kafamdan çarptı fırlattı attı beni. O günden beridir saçım hiç beyazlamadı dedi. ”

    Valla ben cesaret etmedim. Kimseyede tavsiye etmem. Ama bu konuyu bilimsel olarak araştırmak gerekir diye düşünüyorum. Bahsettiğim şahıs halen yaşıyor. Yaşı 65 gibi oldu . Saçları yavaş yavaş beyazlamaya başladı..

  30. y.basaran londuradan yaziyorum

    Arkadaslar ceviz yagini saciniza surun 4-5 gun dokulme sabah kaltiginizda bir saciniz dokulmuyecek sanra devam edin haftada 1 veya 2 sefer sirun dokulme ve kirilma olmuyacak denenmistir yasiniz ne olursa olsun.

    Fitik arisi olanlar icin haftada ikiyuz gr bir yemede 80 gr yenilmesi bunu 2ye yada 3ebulup ye ariniz duracak biz zat kendim denedim bu yazdiklarimi sonuca inanmiyacaksiniz.
    kullanip faydasini gorenler ki garanti bizede bir dua etsinler.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>